ФЭНДОМ

В этой статье собраны по дате в порядке убывания все описания обновлений, анонсы и важные объявления, касающиеся разработки игры Spiral Knights, за октябрь 2019.

21 октябряПравить

Icon misc Dark Harvest Festival вернулся! (Dark Harvest Festival Is Back!)Анонс
Dark Harvest Festival

Рыцари!

Dark Harvest Festival вернулся! И тут не до шалостей, Punkin King со своими gourdlings разгулялись и творят сладкий-пресладкий хаос в Clockworks!

Отыскивайте Punkin King в ежедневной престижной миссии, "The Dark Harvest", но оставайтесь настороже и посещая другие места, ведь он может показаться и там, где вы меньше всего ожидаете его встретить! Собирайте Candy tokens, а затем обменяйте их у Maskwell на Haven Town Square на:

А если после встречи с Punkin King вдруг обнаружите у себя какой-нибудь любопытный крафтовый материал, загляните в загадочную алхимическую машину.

Больше о Dark Harvest Festival можно узнать здесь. Dark Harvest Prize Box содержит костюмы и аксессуары на тему Тёмного урожая. Чтобы ознакомиться с ассортиментом, обменивайте свои tokens. В этом году событие продлится до 5 ноября 2019 9:59 по МСК. Ваши tokens и Maskwell продержатся до 9:59 8 ноября 2019.

Knights,

The Dark Harvest Festival makes its return! It’s no trick, the Punkin King and his gourdlings are causing sweet, sweet chaos in the Clockworks!

Find the Punkin King in the daily prestige mission, The Dark Harvest. However, don't let your guard down, because he could also show up elsewhere when you least expect it! Collect candy tokens, then trade with Maskwell in Haven Town Square for:

  • Frankenzom masks
  • Spookat masks
  • Phantom masks
  • Scarab masks
  • Harvest Prize Boxes

Should you find yourself in possession of any interesting crafting material as a result of a Punkin King encounter, visit the Mysterious Alchemy Machine.

More about the Dark Harvest Festival can be found here. The Dark Harvest Prize Box 2018 contains costumes and accessories within the Dark Harvest theme. Trade in your tokens to discover some of the new offerings. This year, the festival runs through November 4, 2019. Your candy tokens and Maskwell will stick around through November 7, 2019.

10 октябряПравить

Icon misc Очередной пример от природы (Another Cue from Nature)Анонс
Vile Prize Box promo
Vile Prize Box ad

МЕМОРАНДУМ

КОМУ: всем рыцарям

ОТ КОГО: Spiral HQ

ТЕМА: Беря очередной пример с природы

В целях улучшить нашу выживаемость на Cradle научные команды Spiral HQ продолжают собирать данные в направлении единения с местной флорой и фауной. Изучение и анализ продолжаются, и в рамках этой работы мы просим вашей помощи с полевыми испытаниями.

Добровольцы ОПЕРАЦИИ ИМИТАЦИЯ – ДВА получат из Vile Prize Box предметы, которые имитируют одних из самых токсичных существ на этой планете. Например:

  • Venom Fiend Wings;
  • Venom Fiend Mail;
  • Venom Fiend Mask;
  • Venomous Aura;
  • Шлемы и броня в стиле Vile;
  • Аксессуары в стиле Vile.

Полный разбор коробки ищите здесь. Vile Prize Box доступна до 6 ноября 2019.

ИТОГ: ОПЕРАЦИЯ ИМИТАЦИЯ началась! Пожалуйста, не забывайте сообщать о своих находках Spiral HQ.

MEMORANDUM

TO: All Knights

FROM: Spiral HQ

SUBJECT: Taking Another Cue From Nature

In order that we may better survive while on Cradle, Spiral HQ science teams continue to gather data on ways to blend in with local flora and fauna. Study and analysis are ongoing, and as part of that, we ask for your assistance again with field testing.

Volunteers for OPERATION MIMIC TWO will receive, as part of the Vile Prize Box, items that mimic some of the most toxic creatures on this planet. For example:

  • Venom Fiend Wings
  • Venom Fiend Mail
  • Venom Fiend Mask
  • Venomous Aura
  • Vile Helms and Armors
  • Vile Accessories

For the full breakdown on this box, go here. The Vile Prize Box will be available to you through October 06, 2019.

SUMMARY: OPERATION MIMIC is go! Please remember to report your findings to Spiral HQ.

Обновления
2010 ОктябрьНоябрьДекабрь
2020 ЯнварьФевральМартАпрельМайИюньИюль